Next
S2, E1: When Mike arrives home, he finds Zach holding Susan hostage and has to find a way to rescue them both. Meanwhile Lynette interviews for an account executive position at a top ad agency, now that Tom has agreed to stay home with the kids. Her boss, Nina (guest star Joely Fisher), is skeptical about hiring a mother of four, so Lynette makes a big effort to impress her. Rex's mother, Phyllis (guest star Shirley Knight), comes in for his funeral – and to drive Bree crazy. And Gabrielle, feeling guilty about her unfaithfulness, dutifully begins visiting Carlos in jail.