Nighttime Calls Are Super Ticklish
S1, E4: Tsubasa tries walking to school in a snowstorm, but Minami and her flirty mother pick him up; Tsubasa, Minami, and Sayuri hang out at a big shopping center. after class; Minami surprises Tsubasa with a steaming hot video call from the bath.