Nobody Has to Get Hurt
S2, E8: Rudy and Matty the Horse buy Lori away from C.C.; Ashley is warned about the dangers of her aggressive activism; Goldman shares his plans for cleaning up the Deuce with Alston; Vincent turns to his father for relationship advice.