Parents' Open Day
S1, E5: Sebastian secretly moves to M.A.R.S. dorms. It's "Parents' Day" and Penny is disappointed because her mother isn't there. She sings very well during the performance, but she makes Lucy angry by accidentally stealing her verses. Something is growing between Penny and Sebastian. Sofia will have to choose between Mike and Nick for a partner for the dance exam. Freddy Wolf is suspicious about Bruce. During a party at M.A.R.S., Lucy convinces Penny to sing the only song Tosca has ever recorded to make fun of her. Lucy films Penny and posts the video online.