Poison Ivy
S1, E3: As the Upper East Side teens from Constance Billard and St. Jude's prepare for a much-anticipated visit from Ivy League representatives, Blair uncovers scandalous information about Serena that may not remain a secret much longer. Dan has his heart -- and future -- set on serving in the coveted usher position for the Dartmouth representative. But he is beat out by Nate, who has no interest in the school, despite pressure from his controlling father, the Captain (recurring guest star SAM ROBARDS). Meanwhile, Jenny bonds with Serena's younger brother, Eric (recurring guest star CONNOR PAOLO). And Rufus must swallow his pride and ask Lily for a favor to help his son, Dan.