Poking Holes in the Story
S2, E18: Virginia agrees to be a live-in house sitter for her client and look after a troublesome teenage girl. When she learns that the teen and her boyfriend are ready to take their relationship to the next level, she and Burt try to use their experience to convince them against it. But Burt makes a confession that comes as a surprise to Virginia. Meanwhile, Maw Maw once again confuses Jimmy with her late husband Wilfrid, so Jimmy and Sabrina play along.