Portrait of a Lady Alexander
S6, E4: Chuck's continued investigation into his father's dealings leads him to an unlikely event with Manhattan's elite, where he hopes to find the one person who can tell him the truth about Bart (recurring guest star ROBERT JOHN BURKE). Serena and Steven (recurring guest star BARRY WATSON) decide to reveal their romantic histories so they aren't surprised by anything, but neither is prepared for what is uncovered. With The Spectator in jeopardy after Dan decided to publish elsewhere, Nate must make a difficult decision to keep it in business. Meanwhile, Georgina (recurring guest star MICHELLE TRACHTENBERG) pushes Dan to choose a worthy person to date in an effort to boost his image, but he finds himself drawn in a different direction.