Good Boy Punch Drunk Love
S1, E5: While investigating Ju-yeong, the Special Criminal Investigation Team is forced to hand him over to the prosecution after their sudden intervention; Dong-ju is hospitalized for tests, and the team digs deeper into Ju-yeong's true identity.