Q & A
S2, E5: Brody finds himself prisoner again, but this time it’s on American soil. Meanwhile, Carrie is forced to play second fiddle after her rash judgment call at the hotel, as Estes is busy sweeping the tracks clean to keep Jessica off their trail. And Dana’s relationship with Finn is taken to the next level from fun to deadly serious.