Qu-eel-le Surprise
S1, E6: Robby and Hatchi visit Hamama II, home of the Great Eel Festival. Little do they know that Yang and his gang have tracked them there, where they are also enjoying the festivities, as Yang is affected by the eels' legendary powers of virility!