Illusions Reality?
S1, E1: Part 1 of this five-part series of shorts introduces the world of the visual scientist. Beyond boggling your mind, Prof. Arthur Shapiro explains how and why you see what you see -- and what part of what you see is actually "real", as opposed to how your mind fills in the blanks.