Return of the Fifth Grader
S1, E5: The contestants try to recall their grade school knowledge, like how many years ago dinosaurs roamed the Earth to win the cash prize; celebrities Ron Funches, Nikki Glaser, Lilly Singh, Natasha Leggero and Garcelle Beauvais try to help them.