Return of the King
S3, E17: A casting change puts 'Medellin' back on the table for Vince. Ari and producer Nick Rubenstein must broker the deal between Amanda and the studio by day's end, but because it's Yom Kippur they can't use the most important tools of their trade (cell phones) until after sundown. Eric suspects that Vince and Amanda's relationship is sabotaging the deal. At the races, Drama saves an injured horse from the glue factory.