Muhyo & Roji's Bureau of Supernatural Investigation Rie and Taeko
S1, E1: Rie, a girl attending a local school, calls on Muhyo, a child prodigy magic lawyer, and Roji, his assistant, to investigate the haunting of a train station by a ghost she believes to be her late classmate, Taeko.