Rock Lee Is a Ninja Who Can't Use Ninjutsu / Rock Lee's Rival Is Naruto
S1, E1: Rock Lee, the hardest working ninja in the village, rescues a young girl; Rock Lee is on a mission to get a special cake from a bakery where only limited quantities are made daily.