Ryan v. John Baker
S3, E4: Now that Kristin is a manager at the restaurant owned by the ambitious John Baker (Jonathan Taylor Thomas), she finds herself comparing him to her boyfriend, Ryan, who is still on strike from his beer truck driving job. Meanwhile, Mike and Eve try to catch each other unaware as part of her sniper/hunter training.