Scared and Snared Down Under
S3, E3: While tracking a wild boar, Laura discovers an animal nest and to avoid elimination, camps scramble to build baited spring snare traps; tensions rise when Patrick questions Jermaine's hunting tactics; one competitor is eliminated.