Schooled
S4, E2: The day has arrived for Phil and Claire to drop Haley off at college, which is a difficult moment for any parent, but it's made worse when they manage to really embarrass Haley. Meanwhile, Manny forces Jay and Gloria to take a baby class... they humor him and go, but end up being a bit of a disruption; and Mitch and Cam drop Lily off for the first day of kindergarten, but when she gets into a tussle with another little boy, they end up having a meeting with the boy's confrontational lesbian parents.