Sheer Madness
S2, E15: As Jimmy and Sabrina’s relationship continues to grow, they both begin to realize that they’ve been hiding some of their habits from each other. They agree to let their guards down and start acting like themselves completely, but when Sabrina reveals an unusual childhood phobia, Jimmy decides to help her overcome her fear in a startling way. Meanwhile, Burt reveals a habit he’s been keeping from Virginia for years.