She's a Super Sneak
S1, E3: Miley and Jackson sneak out of the house to check out the latest Ashton Kutcher film and inadvertently spot Robby at the same theatre on a date. Determined to learn more about the woman, Miley dresses up as Hannah Montana and convinces Jackson to accompany her to the real estate agency where she works. There, they must quickly retreat and hide in a nearby closet when Robby arrives. In a heartfelt moment, Miley confesses to Robby that she misses her mom and Robby does the same. The two reconcile and promise not to keep secrets from one another.