Shout Out to the Libras
S1, E4: The contestants test their grade school knowledge and tackle 10 questions for a 100k prize, aided by celebrities, including Ron Funches, Nikki Glaser, Lilly Singh, Natasha Leggero and Sophia Stallone and host Travis Kelce.