Smells Like Teen Spirit
S6, E15: The murder of a high school mean girl draws Castle back to one of his many alma maters, where he is giddy to learn that the evidence points to a surprising perpetrator--a teenage telekinetic, throwing he and Beckett into a real-life "Carrie."