Somebody That I Used to Know
S5, E8: At the Authority headquarters, the Chancellors revel in the afterglow of Lilith-induced carnage; Eric sobers when he gets a message from Godric; Bill is shaken by a distant memory. With help from Claude and his sisters, Sookie and Jason visit the site of their parents' deaths, with shocking results. An emotional Luna tries to walk in Sam's shoes. Hoyt's new pals bring him a present; Lafayette leads a seance to purge a curse; J.D. ups the stakes of his fight with Alcide.