Someone to Watch Over Lily
S2, E20: Mitchell and Cameron are looking to assign legal guardians for Lily in case anything were to happen to them, and are secretly assessing their family members. But no one is blowing their socks off, as they witness Jay giving Manny a dose of tough love, Claire secretly taking Luke to a child psychologist to assess his development, and Haley and Alex getting into some delinquent activities at school.