S2, E23: Dorothy's daughter, Kate is coming for a visit and has a big announcement. Dorothy is excited when she thinks the announcement is going to be that Kate is pregnant. However, when Kate arrives, her announcement is far from exciting. Meanwhile, Blanche and Rose stay up and watch an "I Love Lucy" marathon.