Spellbound
S4, E8: As Bill and Marnie brace for a dangerous midnight face-off, Sookie and Eric pledge their allegiance to the King. Jason is torn between friendship and passion, and Jessica is spurned from two homes. Lafayette becomes the pawn of a tormented spirit; Tommy takes a walk in someone else's shoes; Sam contends with yet another adversary in Marcus, Luna's ex and the leader of Alcide's new pack.