Spring Fever
S2, E26: Denny and Alan travel to Los Angeles on business and wind up taking the case of a Hollywood celebrity (Jeri Ryan) who shot a photographer; Denise tries some back-stabbing techniques when she fears Marlene may ruin her chances of making partner.