Made in Heaven Star Struck Lovers
S1, E2: Harsimran Mann, a Dubai princess, is marrying Joginder Sethi of the Sethi Hotel Group; Made in Heaven has planned for Harsimran's favrotie Bollywood superstar, Sarfaraz Khan, to headline the first night; the bride has stars in her eyes for Khan.