Starting at the End of Days
S1, E1: In an abandoned African wasteland, 12 battle-tested veterans scavenge ruins to survive; camps turn old tires into shoes and use barbed wire as protection from aggressive lions; a rogue elephant forces Steven's camp to make shelter from junked cars.