Viking Skool Supply and Demand
S1, E1: Arni’s place at Viking Skool is in doubt after Mr Hammerson announces the fearsome ‘Tests of Worth’. He uses his artistic skills to forge a message that sends Hammerson off to defend his home village from an imaginary attack – but Arni’s attempts to get Hammerson out of the way backfire when Mistress Eira brings in a substitute – the softly-spoken but utterly ruthless Miss Sinew. Our heroes set out on a desperate quest to get Hammerson back, before Sinew’s even harder Tests mean everyone fails!