Raising Hope Tarot Cards
S2, E13: Burt is buried in receipts and finances during corporate tax season, so he hires Barney as his business manager to help keep him organized. Caught up in the stress, Burt makes a hurtful comment about Virginia's career, prompting her to seek a new business venture and be her own boss. But when Virginia becomes a tarot card reader and predicts the future for the residents of New Natesville, she realizes that her fortunes may have more power than she thinks. Meanwhile, Jimmy is kept on pins and needles as Sabrina decides whether or not to move to Africa with her boyfriend Wyatt.