The Beginning in the End
S5, E22: The team works to uncover clues buried under a life’s worth of possessions saved by a hoarder in order to solve the mystery of his death. Meanwhile, Angela’s father (guest star Billy Gibbons) has a specific purpose for his most recent visit, and Brennan and Booth are confronted with unique opportunities in the Season Finale episode of Bones.