The Book of Kevin
S3, E1: Three years after Miracle, Texas, was overrun by the Guilty Remnant, Kevin Garvey returns to his role as chief of police; as the seventh anniversary of the Sudden Departure approaches, many believe another apocalyptic event will happen.