The But in the Joke
S8, E8: A street artist, who is covertly plastering his art on a billboard, falls and lands directly into his own glue – and into human remains. So the team must not only figure out who the victim is, but must also find a strategic way to remove the part of the corpse that is still glued to street artist. Meanwhile, Booth tries his hand at a comedy club’s “open mic” night in order to seek out potential suspects and Angela’s love of art leads her to become attracted to the street artist.