Muhyo & Roji's Bureau of Supernatural Investigation The Butterfly of the Night
S1, E6: Muhyo, Roji and Nana are called to a rural hot spring resort by Yontani, a well-known novelist who is residing there. He hires the team to uncover the truth behind his recent best-sellers, claiming that he is not the one writing them.