Sonny Boy The Cat Who Wore Sandals
S1, E3: Nagara, Nozomi, Asakaze and Rajdhani continue searching for new worlds; students start going missing, and their bodies are found frozen into black shells, so Pony asks Mizuho to look into the matter; Mizuho reveals a surprise.