The Comic Book Store Regeneration
S8, E15: Howard receives some shocking news as everyone prepares for the reopening of Stuart's comic book store. Penny teaches Sheldon how to "let it go" but can't follow her own advice after she learns something infuriating about Amy. Also, Leonard and Raj think they spot Nathan Fillion at a restaurant.