The Devil Quotes Scripture
S1, E3: The Lyons head to Philadelphia and get a taste of what their life could have been if Lucious hadn’t made it big. Lucious promotes Hakeem’s new relationship with hip-hop star Tianna, but tensions rise when another woman tries to catch Hakeem’s eye.