The Long Road Home The Eye of the Storm
S1, E2: Still under fire, Lt. Shane Aguero and his platoon take refuge in an Iraqi house and set up defensive positions. At Camp War Eagle, Volesky and Denomy launch a rescue mission to retake the city and free their men before it’s too late. Meanwhile, rumors of an attack in Sadr City start circulating at Fort Hood, and a tragedy strikes that threatens to tear the platoon apart.