The Hormone-iums
S6, E14: When Dottie Minerva comes down with a bad case of mono, Tina gets her shot as soloist of the Hormone-iums. But as she rehearses for the big assembly, Tina realizes that her role in the play could ruin her social status. Meanwhile, Linda strikes gold with a business plan that she thinks could make the Belchers rich.