The Killing Box
S2, E13: T-Bag goes postal to track down a missing Mrs. Hollander. Sucre's escape plane faces deadly turbulence. Bellick has the tables turned on him upon his return to Fox River Penitentiary. Michael and Lincoln are taken into custody to be transported back to Fox River, forcing Mahone and Kellerman to take drastic measures to ensure that the brothers make it to the prison morgue instead of their cells. And a surprising ally changes the game for everyone.