The Man in the Bear
S1, E4: When a human arm is found inside the stomach of a black bear, Brennan and Booth travel to Washington state to investigate. They search a small town for clues and discover that ritualistic cannibalism is involved. After a symbol points to the suspect’s occupation, Brennan and Booth realize that there is sometimes more to an autopsy.