The Murder in the Middle East
S10, E19: When a powerful member of the Iranian parliament kidnaps Arastoo to have him aid in a murder case, Booth and Cam head to Iran, and the rest of the Jeffersonian team must race against the clock to help expose the killer. Meanwhile, Brennan learns the truth about Booth’s growing gambling habit, and she turns to Aubrey for help to keep her and Christine safe from her husband’s menacing bookie.