The Name Game
S3, E14: Dre and Bow have a gender reveal party, and Dre is thrilled because it’s his turn to name the baby. He decides on a culturally significant name that Bow and Ruby aren’t a fan of. Meanwhile, Zoey’s plan to have an anti-Valentine’s Day with her friend Shelly is thwarted when Junior asks Shelly out on a date, so Diane tries to fill in as Zoey’s BFF.