The One Where Nana Dies Twice
S1, E8: Monica and Ross mourn the death of their grandmother Nana, and Monica and Mrs. Gellar come to an unspoken understanding about the relationship between mothers and daughters. Meanwhile, Chandler is irritated by office speculation that he's gay.