The One Where Rachel Smokes
S5, E18: Rachel decides to start smoking in order to avoid missing important meetings with her boss. Meanwhile, Ben gets offered an audition for a soup commercial, and Joey auditions to be Ben's father during the ad. Also, Monica and Phoebe plan a surprise birthday party for Rachel together, but Monica takes over.