The One with Two Parts, Pt. 1
S1, E16: Joey falls for Phoebe's twin sister, Ursula, making Phoebe feel neglected. Meanwhile, Chandler finds himself between a rock and a hard place, when he is told to fire an employee he is attracted to. And Ross has doubts about parenthood when he attends Lamaze classes with Carol and Susan.