The Plagiarism Schism
S12, E21: When Barry Kripke finds proof that Dr. Pemberton plagiarized his thesis in college, Sheldon and Amy aren’t sure if they should turn him in or not. And Howard is happily surprised to learn that Bernadette wasn’t the only waitress at The Cheesecake Factory who had a crush on him back in the day.