Made in Heaven The Price of Love
S1, E4: Priyanka Mishra is marrying Vishal Shrivastava, an IAS officer, and the plan is to fund the wedding themselves; the Mishras are disappointed that they can't splurge on their only daughter's wedding until their in-laws find a way to change that.