The Prodigal Son Returns
S1, E10: An unexpected ally helps Kevin get out of a jam near the town of Cairo. Meanwhile, an elaborate Memorial Day initiative by the Guilty Remnant plunges Mapleton into chaos. Holy Wayne grants a final wish; Tom copes with his new reality; Nora makes a life-changing decision.